قتل دوست صمیمی در سناریوی جوان غیرتی / می خواست با خانواده ام ارتباط برقرار کند!

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: چندی قبل مرد میانسالی  اداره چهارم پلیس آگاهی رفت و به کارآگاهان، گفت، از پسر جوانم خبری ندارم و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سرش آمده باشد، لطفاً کمک کنید.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس‌ آگاهی وارد عمل شدند و در نخستین گام از بهزیستی، بیمارستان‌های تهران و پزشکی قانونی استعلام گرفتند اما اثری از پسر گمشده پیدا نکردند.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفتند و متوجه شدند که پسر گمشده اکثر اوقات در خانه یکی از دوستان صمیمی‌اش به نام بیژن زندگی می‌کرده اما ناگهان ناپدید شده و بیژن نیز حضور کمرنگی در محل داشته است که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت!

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات، اهالی محله را هدف تحقیق قرار دادند و متوجه شدند که این اواخر پسر گمشده و بیژن با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند و آخرین‌بار این 2 نفر را سوار بر یک موتورسیکلت دیدند که قصد داشتند به هشتگرد بروند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد:  بدین ترتیب بیژن بازداشت شد؛ او در بازجویی‌های اولیه صراحتا به قتل اعتراف پسر گمشده اعتراف کرد و ماجرا اینطور توضیح داد، با پسرگمشده خیلی دوست بودم اما این اواخر پشت سرم در محله بدگویی کرده بود و قصد داشت تا با اعضای خانواده‌ام ارتباط برقرار کند که عصبانی شدم.

ماجرا را با او درمیان گذاشتم و با یکدیگر قرار گذاشتیم تا برای حل این مشکلات به هشتگرد برویم؛ وقتی به آنجا رسیدم با هم درگیر شدیم که پسر گمشده چاقو کشید و من در دفاع از خودم او را هل دادم که به پایین دره پرتاب شد؛ پس از این حادثه ترسیدم و با موتورسیکلت به خانه بازگشتم؛ پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد:  پس از پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار پسر گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهم راهی دره مورد نظر در هشتگرد شوند و جسد را پیدا کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 993676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟