خوش پوش ترین خانم بازیگرایرانی انتخاب شد !/  بهار قاسمی را می شناسید؟ + عکس های جذاب و بیوگرافی

در حال حاضر در صنعت سینما و تلویزیون ایران، شاهد ورود بازیگران جوانی به نقش‌های جدید هستیم. بهار قاسمی نیز در فیلم‌هایی مانند "هیچ کجا، هیچ کس"، "صحنه جرم"، "ورود ممنوع! " و "زهر عسل" به عنوان بازیگر حضور یافته است. او که یک بازیگر دهه هفتادی سینمای ایران است، در حال حاضر برای برنامه تلویزیونی "رئالیتی شوی ارتش" و " پدرخوانده" به کارگردانی سعید ابوطالب، به عنوان یکی از شرکت کنندگان در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

بهار قاسمی، متولد ۱۳۷۰ در تهران است و در حال حاضر در حدود ۳۲ سال سن دارد. اطلاعات دقیق و معتبر درباره تاریخ تولد او در سایت‌ها موجود نیست و در صفحه شخصی اینستاگرام او هم به این موضوع اشاره‌ای نشده است. او در یک خانواده بزرگ کم جمعیت بزرگ شده است و اطلاعات دقیقی درباره اعضای خانواده او در دسترس نیست.

بهار قاسمی در مورد زندگی مشترک خود هیچگونه عکس یا مطلبی منتشر نکرده است، اما باید اذعان کنیم که او متاهل است.

اولین تجربه بازیگری بهار قاسمی

بهار قاسمی از دوران کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده و بعد‌ها در کلاس‌های امیر دژکام دوره تخصصی بازیگری را گذراند. ورود او به دنیای بازیگری با نمایش نیلوفر و نفت به کارگردانی استادش، امیر دژاکام، در سال ۱۳۹۶ آغاز شد. او سپس در نمایش‌هایی نظیر صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی، هامان کشان و همچنین در آثار سینمایی مانند آلرژی، مطرب و ... به ایفای نقش پرداخت.

بهار قاسمی

بهار قاسمی

بهار قاسمی

بهار قاسمی

بهار قاسمی

کدخبر: 993061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟