محاکمه عامل شلیک مرگ به کودک 9 ساله + عکس

به گزارش پلیس، متهم «رایت بون دوتی» 22 ساله پس از اغوای پسر بچه 9 ساله با آبنبات او را به کوچه‌ای کشانده و با شلیک گلوله به سرش به قتل رسانده است.

پلیس می‌گوید: انگیزه این تیراندازی انتقام از پدر کودک بوده که خود جزو اعضای باند خلافکاران شیکاگو بوده است. به عبارتی درگیری و انتقامجویی اعضای باند خلافکار شیکاگو باعث مرگ پسر 9 ساله شده است.

بنا بر مدارک پلیس در دوم نوامبر سال 2015 میلادی، رایت برای انتقام از رقیب خود «کوری مورگان» پسر 9 ساله وی «تی شان لی» را کشته است.

«جان اسکالانته» از پلیس شیکاگو می‌گوید: خیانت و وحشیگری اعضای باند خلافکار در شیکاگو نفرت‌انگیز است. طی سال گذشته تنها 400 نفر طی درگیری این اعضا در شیکاگو جان سپرده‌اند. نزدیک به 30 سال است که درگیری بین اعضای باندهای خلافکار متفاوت در شیکاگو ادامه دارد و به نظر نیز نمی‌رسد که متوقف شود.

پلیس هم سعی خود را می‌کند تا با این مهاجمان مبارزه کند. اطلاعات ما نشان می‌دهد که قربانی 9 ساله بشدت مورد علاقه پدرش بوده و اعضای باند رقیب برای وارد کردن ضربه‌ای کاری به او پسرش را کشته‌اند. تی‌شان قربانی قتلی بوده که سال 2004 در آن جوان 25 ساله از باند رقیب کشته شده است و هر ساله یکی از طرفین باندها بر سر این انتقامجویی‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

منبع: شوک

کدخبر: 42022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟