انفجار قلعه بادی جان یک دختر 7 ساله را گرفت

سامر گرانت 7 ساله داخل قلعه بادی روز عید پاک مشغول بازی بود که وزش باد شدیدی باعث از جا کنده شدن قلعه و مرگ این دختر شد.

یک زن 24 ساله و یک مرد 27 ساله به اتهام سهل انگاری در وقوع این حادثه توسط پلیس دستگیر شده اند. این قلعه بادی با وزش باد شدیدی از زمین بلند شده و در پی منفجر شدن اش 150 متر دورتر از محل استقرارش به زمین فرود آمد و منجر به مرگ این دختر شده است.

سامر اهل نورویچ، روز شنبه به مناسبت عید پاک همراه سایر اعضای خانواده اش در پارک هارلو تون واقع در اسکس در این نمایشگاه سرگرم کننده دور هم جمع شده بودند که این حادثه شیرینی روز عید را برای شان تلخ کرد.

مرد 27 ساله و زن 24 ساله که هر دو اهل کمبریج هستند مسئولیت برپایی و نگهداری این قلعه را برعهده داشتند که به اتهام سهل انگاری توسط پلیس دستگیر شده اند.

با وقوع این حادثه دلخراش تیم اورژانس دقایقی بعد در محل حاضر شده و سامر را به سرعت به بیمارستان منتقل می کنند، اما شدت جراحات وارده منجر به مرگ اش شد. بر اساس اظهارات نماینده برگزارکننده این نمایشگاه وزش شدید باد منجر به وقوع این حادثه شده است، اما پلیس معتقد است که باد می تواند یکی از فاکتورهای وقوع این اتفاق باشد.

بنابر نظر کارشناسان پلیس بررسی علل مرگ این دختربچه پیچیده است و برای ارائه تحقیقات کامل نیاز به زمان طولانی تری دارند، چراکه عواملی چون وزن قلعه، نوع آب و هوا، زمین زیر پا، رطوبت و چگونگی استفاده از آن باید بررسی شوند.

این نمایشگاه بدنبال مرگ سامر بسته شده، اما مردم حاضر در صحنه برای ادای احترام به سامر و خانواده اش در محل حضور یافتند و با قرار دادن گل در آنجا ابراز همدردی کردند.

طبق گفته پلیس تعدا بسیاری از ساکنین این شهر ضمن تماس با اداره پلیس خواستار توضیح در مورد علل این حادثه هستند.

کدخبر: 72417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟