عیدی پلیس ویژه به نوجوان سرطانی قائم شهری

"امیر حسین خوش بین" با مادرش در خانه‌ای استیجاری در محله "بهشتی" شهرستان قائم‌شهر زندگی می‌کند او استعداد عجیبی در پینگ‌پنگ دارد و آرزویش حضور در یگان ویژه و نوپو بود که باهمت فرمانده یگان ویژه استان مازندران، امیرحسین به آرزویش رسید و در لباس نیروهای نوپو در جمع نیروی‌های یگان ویژه قرار گرفت.

نوجوان مازندرانی شاید تا دیروز فکرش را نمی‌کرد که روزی لباس نیروهای یگان ویژه را به تن کند، اما وقتی فرمانده یگان ویژه مازندران با لباس مخصوص نوپو به دیدار وی رفت، شادی را می‌شد در چهره‌اش دید؛ پسری که تا پیش‌ازاین خجالتی و سربه زیر بود، با پوشش یگان ویژه نتوانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.

"امیرحسین" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :از اینکه آرزوی دیرینه ام در پیوستن به نیروی یگان ویژه پلیس محقق شد خوشحالم و امیدوارم نیروی خوبی برای این یگان باشم و بتوانم به مردم خدمت کنم.

برآورده کردن آرزوی یک بیمار یک اقدام خداپسندانه است

سرهنگ "یحیایی" فرمانده یگان ویژه مازندران با مثبت ارزیابی کردن این اقدام، گفت: جدا از پروسه اداری برای انجام این طرح، احساس خرسندی داشتیم از اینکه این نوجوان را از نزدیک ببینم، چراکه خیلی از مردم تا از نزدیک با این افراد وزندگی‌شان روبه‌رو نشوند، درد و رنج خانواده‌های این بیماران برایشان محسوس نمی شود .

وی با بیان اینکه خوشحالی چهره مادر امیرحسین، موجب رضایت قلبی و خرسندی کارکنان یگان ویژه شد، افزود: این اقدام علاوه بر خداپسندانه بودن آن به خصوص در این ایام، توانست عیدی خوبی به او باشد.

یحیایی بیان کرد: توان جسمی بیمار نیز باید جوابگو داروهای سنگین درمانی باشد لذا حضور امیرحسین در یگان ویژه موجب شد تا کمتر احساس انزوا و تنهایی را تجربه کند.

سرهنگ یحیایی ضمن ابراز امیدواری بر بهبود بیماری امیرحسین، خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از مردم دامنه دیدشان نسبت به بیماری سرطان وسیع نیست، و در مواجه با یک فرد سرطانی برخورد مناسبی ندارند که این برای فرد بیمار بخصوص کودک بسیار سخت و ملال‌آور است.

فرمانده یگان ویژه مازندران در ادامه ضمن ابراز امیدواری از تکرار این‌گونه اقدامات در جامعه، گفت: امیدواریم با بهبودی کامل امیرحسین ، وی در آینده فرد مفیدی برای جامعه باشد.

کدخبر: 72423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟