سرقت های حرفه ای باند دختران زیبا

باند دختران بی پروا در گلاسکو، اسکاتلند با روش هایی ماهرانه در مقابل دیدگان صاحبان و کارمندان فروشگاه اموال شان را به سرقت می بردند، توسط پلیس اسکاتلند دستگیر شده اند.

این باند که متشکل از 4 دختر است از روش های خارق العاده ای برای سرقت های شان استفاده می کردند.

در سرقت اخیرشان که منجر به دستگیری شان شده است، آنها با استفاده از یک کوسن جلوی دید صاحب فروشگاه را گرفته بودند، اما تصاویر ضبط شده توسط دوربین های این فروشگاه منجر به دام افتادن آنها شده است.

خنده های آنها در لحظه قرار دادن کالاها در کیف های دستی شان نیز توسط دوربین های خارج از فروشگاه نیز ضبط شده است. این باند دختران در مقابل دیدگان کارمندان و صاحب فروشگاه کالاهای لوکسی به ارزش صدها پوند به سرقت می برده اند. این گروه خلافکار از روش های متعددی برای منحرف ساختن اذهان صاحبان و کارمندان فروشگاه استفاده می کرده اند.

جری پاتون همسر صاحب این فروشگاه گفته است: "همسر من با تلاش شبانه روزی موفق به راه اندازی این فروشگاه شده است و ما نمی توانستیم تحمل کنیم گروهی اموال ما را به راحتی سرقت کند. به وضوح می توان دریافت این باند کاملا حرفه ای هستند و از آغاز انجام کار می دانستند دنبال چه هستند. آنها ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه کالاهایی با ارزش بیش از 500 پوند را از فروشگاه ما به سرقت برده اند."

طبق اظهارات پلیس این باند ممکن است فروشگاه ها و مغازه های دیگر این شهر را هدف قرار داده باشند، بنابراین پلیس از تمام مال باختگانی که توسط این گروه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست با پلیس تماس بگیرند. طبق گفته سخنگوی پلیس اسکاتلند اعضای این باند تحت بازجویی قرار گرفته اند.

کدخبر: 72441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟