جزییات درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و کشف 3تن مواد مخدر در ایام نوروز
سردار "حسین رحیمی" گفت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و شهرستان های سراوان،ایرانشهر و زاهدان موفق شدند با پایش محورهای مواصلاتی و اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین با انجام چندین عملیات پلیسی از ابتدای سال جاری دو تن و 925 کیلو گرم انواع مواد مخدر را از نوع تریاک و حشیش، کشف کنند.

سردار رحیمی با اشاره به افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در تشریح این عملیات ها گفت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان در دو عملیات پلیسی که یکی بامداد امروز و دیگری دو روز پیش انجام شد،موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده دو باند تهیه و توزیع قاچاق مسلحانه مواد مخدر را شناسایی و در درگیری مسلحانه با آنان یک تن و 373 کیلو گرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

کشف یک تن و 159 کیلوگرم تریاک و حشیش در دو عملیات جداگانه توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر از دیگر موفقیت هایی بود که سردار رحیمی به آن اشاره کرد و افزود: در این دو عملیات نیز که در روزهای اول و پنجم فروردین انجام شد، مأموران موفق شدند با انهدام یک باند مسلحانه و شناسایی یک محل دپوی مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر این مقدار مواد را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان از کشف 393 کیلوگرم تریاک و حشیش در زاهدان خبر داد و در تشریح این خبر گفت:مأموران انتظامی و یگان امداد شهرستان زاهدان نیز در راستای انجام طرح های انتظامی و اطلاعاتی موفق شدند طی سه عملیات جداگانه این مقدار مواد را کشف کنند.

سردار رحیمی در پایان خاطر نشان کرد:در این عملیات ها تعدادی از قاچاقچیان دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات کشف و همچنین چندین دستگاه خودرو از متهمان توقیف شد.

کدخبر: 72448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟