نجات مادر دو کودک 4 دقیقه پس از مرگ / پلیس این زن را حلق آویز پیدا کرده بود

سرهنگ خسرو احمدی،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر استان گفت: ساعت 23 و 45 دقیقه هشتم فروردین ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد حلق آویزی بلافاصله موضوع به یکی از ماموران پلیس که در حال تحویل شیفت خود بود ابلاغ می شود که این مامور وظیفه شناس علی رغم پایان ماموریتش در محل حضور می یابد.

وی افزود: با حضور این مامور فرد حلق آویز شده که زن 37 ساله ای بود با کمک تعدادی از زنان همسایه به پائین کشیده شده و چون هیچ گونه علام حیاتی در فرد مذکور وجودنداشت بلافاصله با اورژانس تماس برقرار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مامور پلیس این فرماندهی که از آموزش های لازم در خصوص امداد و نجات برخوردار بود تا قبل از حضور اورژانس اقدام به انجام عملیات احیاء مصدوم (CPR)در جهت بازگشت علائم حیاتی وی نمود که پس از 4دقیقه این فرد هوشیاری خود را بدست آورده و قادر ربه تکلم و حرکت شذ.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه ماموران پلیس با خدای خود معامله کرده اند و در هر لحظه و شرایطی آماده خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: با اقدام به موقع و اقدام انسان دوستانه این مامور وظیفه شناس، فرد حلق آویز شده قبل از حضور نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافت و سپس توسط اور‍‍‍‍ژانس به بیمارستان جهت انجام اقدامات درمانی انتقال یافت و خوشبختانه وضعیت او رو به بهبودی است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه فرد مصدوم که مادر دو فرزند نیز هست، به دلیل وجود برخی مشکلاتی خانوادگی دست به این اقدام زده که در این زمینه تلاش کارشناسان مشاوره پلیس برای رفع مشکلات وی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کدخبر: 72453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟