وسوسه 40 سالگی  بهاره رهنما
حجم ویدیو: 14.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

نشست مطبوعاتی گروه موسیقی «نقطه‌دار» در کافه گالری «آس» برگزار شد. سبک و سیاق برگزاری این برنامه کاملا صمیمی بود و «بهاره رهنما» و «علی شوکت» از چند چهره هنری و اهالی رسانه‌ها میزبانی کردند. در این نشست، برنامه‌ها و اهداف گروه نقطه‌دار به تهیه‌کنندگی بهاره رهنما و خوانندگی علی شوکت تشریح شد و این بازیگر سینما و تلویزیون از جزئیات اولین فعالیت خود در دنیای موسیقی هم سخن گفت. این برای اولین‌ بار است که یک بانوی بازیگر به حیطه تهیه‌کنندگی موسیقی قدم گذاشته و همین مساله باعث شده تا طی‌ ماه‌های گذشته نظرات گوناگونی از سوی مخاطبان مطرح شود.

پس از حضور تمامی مهمانان، بهاره رهنما صحبت‌های خود را آغاز کرد و گفت : در ابتدا فقط قرار بوده ترانه‌هایی را برای این گروه بنویسد و سپس گفت:« ابتدا نمی خواستم تهیه کننده باشم و تنها قرار بود ترانه هایی برای این گروه بنویسم اما بعد از پیشرفت کار نتیجه گرفتیم که پروژه باید منسجم تر ادامه یابد. من نسبت به جوان ها احساس مسئولیت می‌کنم. شابد به خاطر این که خودم یک دختر جوان دارم»

علی شوکت هم در ادامه این توضیحات را مطرح کرد:«در آلبوم دومم آثاری از بهاره رهنما را اجرا کرده‌ام و خودم آهنگسازی قطعات را انجام داده‌ام و تهیه کنندگی مجموعه هم بر عهده ایشان است. ما چندی پیش نماهنگ قطعه «سیاه و سفید» را در شهر استانبول ضبط کردیم. این کار در فرصت بسیار کمی ساخته شد اما تمام تلاش ما بر این بود که کار را به بهترین شکل به سمع و نظر مخاطبان برسانیم.»

او در ادامه به سبک آثار هم اشاره داشت و گفت:« سبک این آثار را می توان پاپ‌راک نامید اما از طرفی کار می‌تواند یک سبک خاصی نداشته باشد. این تفاوت از این جهت است که احساس صاحب اثر در آن به نحو متفاوتی گنجانده شده است.»

«بابک صحرایی» یکی دیگر از مهمانانی بود که خوشحالی خود را نسبت به حضور بهاره رهنما در عرصه موسیقی ابراز کرد. «حسن علیشیری» هم تلفیق گونه‌ای از تئاتر با موسیقی را با توجه به خلاقیت‌های علی شوکت و بهاره رهنما، دارای آینده‌ای روشن تصور کرد. زهرا عاملی هم در این جلسه گفت:« هنگامی که بهاره ترانه ای برای این گروه می سرود همراهش بودم و باید بگویم که یکی از بهترین ترانه های اولی را از او خواندم.چراکه در وزن به هیچ وجه دچار مشکل نبود.»

یکی دیگر از نکات این برنامه اعلام خبر نمایش جدید بهاره رهنما بود. این پرفورمنس «از پاریس تو تا تهران من» نام دارد و در بخش موسیقی آن گروه نقطه‌دار به خوانندگی علی شوکت حضور دارند. رهنما زمان برگزاری این برنامه را هم اوایل سال آینده در تماشاخانه باران یا ایرانشهر اعلام کرد.

کدخبر: 62312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟