قوانین اصلاح شود تا پلیس هم در تاییدیه ایمنی خودروها ورود کند / رییس جمهور اجازه شماره گذاری ماشین های ناایمن را به ما داده است + فیلم
حجم ویدیو: 33.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سردار سید کمال هادیانفر در اولین سمپوزیوم ملی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه به جدیت به دنبال افزایش کیفیت و ایمنی خودروها هستند، گفت: این فقط مطالبه مردم نیست بلکه مطالبه مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری است. 

وی در ادامه افزود: امروز این موضوع به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده است و نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۹۰ و حتی شوراها پیگیر هستند. امیدواریم خودروسازها نیز توجه لازم را داشته باشند و نسبت به اصلاح خودرو اقدام کافی و لازم را داشته باشند.

هادیانفر در ادامه تاکید کرد که اینکه پلیس راهور این نقدها را مطرح می‌کند و بعد ماشین ها را شماره گذاری می کند مربوط به نقص قانونی است.

وی افزود: در قانون پیش بینی شده است که وقتی سه مرجع وزارت صمت ، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان استاندارد برای خودروها گواهی صادر کردند، ما موظف به شماره گذاری آن هستیم. ما درخواست اصلاح این قانون را داریم. ما از طریق رییس جموری مجوز داریم در صورتی که ایمنی خودرو مورد تایید پلیس قرار نگرفت، شماره گذاری اتفاق نمی افتد.

کدخبر: 821094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟