تسهیل مسیر بازنشستگان برای سرمایه‌گذاری ملکی

اندوخته بازنشستگان آنقدر زیاد نیست که بتوانند درباره‌اش ریسک کنند. بنابراین آنها به دنبال راهکارهایی برای سرمایه‌گذاری می‌گردند تا هم کم‌خطر باشد و هم به نقدینگی زیادی نیاز نداشته باشد. افراد زیادی برسر این مساله هم‌نظر هستند که سرمایه‌گذاری در ملک بهترین راه برای حل کردن این چالش است، زیرا ریسک زیادی ندارد و معمولا همیشه روند رو به رشدی را طی کرده است. با این حال اگر تصمیم بگیرید این سرمایه‌گذاری را به صورت سنتی انجام دهید، باید نقدینگی زیادی داشته باشید. اما چطور با نقدینگی کم می‌توان در املاک سرمایه‌گذاری کرد؟

این چالش را تاسیس مجموعه‌هایی با هدف ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای عموم مردم حل کرده‌اند. این مجموعه‌ها فرایند سرمایه‌گذاری را ساده کرده‌اند تا همه افراد جامعه بتوانند سرمایه‌گذاری کنند. درواقع با این مدل سرمایه‌گذاری می‌توان با مبالغ کم هم به سود رسید. اینطورکه به نظر می‌رسد و مشاهدات نشان می‌دهد، بازنشستگان زیادی از این مدل‌های سرمایه‌گذاری استقبال کرده‌اند. زیرا هم با میزان نقدینگی‌شان همخوانی دارد و هم فرایند انجامش آسان است. شما می‌توانید به این مجموعه‌ها مراجعه کرده و درباره مدل‌های مختلف سرمایه‌گذاری‌شان اطلاعات کسب کنند و مشورت بگیرند تا بتوانند بهترین گزینه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. یکی از این مجموعه‌ها، مجموعه هم‌ساز می‌باشد.

در نوسانات اقتصادی، امن‌‌ترین راه برای سرمایه‌گذاری، املاک است

آمارها نشان می‌دهد که قیمت ملک در ایران در ۳۰ سال گذشته بالغ بر هزار برابر رشد کرده است. در سال‌های اخیر هم این رشد ادامه داشته و با وجود نوسانات و مشکلات اقتصادی، روند رشد قیمت ملک صعودی بوده و سرمایه‌گذارانش را به ضرر نینداخته است.

این وضعیت در برابر سرمایه‌گذاری‌های دیگر مانند طلا، دلار و ارز دیجیتال که در سال‌های اخیر قیمتشان نوسان زیادی داشته است، یک وضعیت برد برد محسوب می‌شود. در شرایط ناپایدار فعلی چنین سرمایه‌گذاری را باید مناسب‌ترین انتخاب دانست.

در نوسانات اقتصادی، امن‌‌ترین راه برای سرمایه‌گذاری، املاک است

بازنشستگی در ایران: آرامش، رویایی که به خاطرها پیوسته است

بازنشستگی، دورانی است که افراد پس از سال‌ها کار و تلاش، به دنبال آرامش و آسایش بیشتر در زندگی خود هستند. اما در ایران، این دوران برای بسیاری از افراد با چالش‌های متعددی همراه است. بی‌ثباتی اقتصادی، ناکارآمدی سیستم‌های حمایتی و تورم فزاینده مهم‌ترین مشکلاتی هستند که بازنشستگان ایرانی با آن دست به گریبان هستند. برخی دیگر از مشکلاتی که افراد در این دوره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به شرح زیر است:

فرایندهای پیچیده سرمایه‌گذاری: سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف، فرآیندهای قانونی و اداری خاص خود را دارد. متاسفانه، این فرآیندها در ایران، در بسیاری از موارد، بسیار پیچیده، زمان‌بر و طاقت‌فرسا هستند. این موضوع، بسیاری از افراد، به خصوص بازنشستگان، را از سرمایه‌گذاری و کسب سود منصرف می‌کند.

بازگشت به کار اجباری: تورم بی‌سابقه در ایران، بسیاری از بازنشستگان را ناچار به بازگشت به کار کرده است. آنها که با خیال گذران دوران بازنشستگی در آرامش، از مشاغل خود خارج شده‌اند، اکنون مجبورند برای تامین نیازهای اولیه زندگی، دوباره به کار تمام وقت روی بیاورند یا راه دیگری برای کسب درآمد پیدا کنند.

کاهش قدرت خرید به دلیل تورم: میزان مستمری بازنشستگان، به طور طبیعی در هر سطح و شغلی، از حقوق زمان اشتغال آنها کمتر است. با توجه به شرایط تورمی فعلی، قدرت خرید بازنشستگان به شدت کاهش یافته و این موضوع، زندگی را برای آنها دشوارتر کرده است.

خرید ملک؛ یک راه حل نوین برای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، به طور سنتی نیازمند صرف زمان و سرمایه کلان بوده است. یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب و تامین سرمایه اولیه، دو مانع بزرگ بر سر راه بسیاری از افراد برای ورود به این بازار سودآور محسوب می‌شود. امروزه، مجموعه‌هایی وجود دارند که با ارائه مدل جدیدی برای سرمایه‌گذاری در املاک، این موانع را از میان برداشته و فرصتی را برای همه افراد فراهم کرده‌اند تا با هر میزان بودجه‌ای که دارند، در پروژه‌های ملکی سرمایه‌گذاری کنند. برخی از مزایای سرمایه‌گذاری در ملک به شرح زیر هستند:

  • سرمایه‌گذاری‌های اندک افراد، در قالب پروژه‌های ملکی به یک توده سرمایه‌گذاری بزرگ و قدرتمند تبدیل خواهد شد و در بلند مدت سود زیادی را به آنها تزریق خواهد کرد.
  • ارزش پول اولیه که در املاک سرمایه‌گذاری کرده‌اید؛ به دلیل رشد ارزش املاک، با نرخ تورم حرکت می‌کند و از بین نمی‌رود.
  • با پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری، ارزش سرمایه اولیه سرمایه‌گذاران نیز همگام با رشد ارزش پروژه، افزایش می‌یابد و از نرخ تورم پیشی می‌گیرد.
  • پس از بهره‌برداری از پروژه‌ها، سرمایه‌گذاران در درآمد و سودهای حاصل در فعالیت پروژه شریک می‌شوند و می‌توانند از بازده سرمایه‌گذاری خود به عنوان یک منبع درآمد، لذت ببرند.
  • فرآیند سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها برای تمامی علاقه‌مندان ساده‌سازی شده است تا افراد به هیچ عنوان، درگیر هزارتوی اداری-حقوقی سرمایه‌گذاری نشوند.
  • برخلاف تصور رایج، سرمایه‌گذاری در املاک فقط برای افراد ثروتمند نیست. مجموعه‌های معرف فرصت‌های سرمایه‌گذاری با ارائه شرایط پرداخت متنوع این امکان را فراهم کرده‌اند تا افراد با هر میزان سرمایه‌ای که دارند در این پروژه‌ها مشارکت کنند.

خرید ملک؛ یک راه حل نوین برای سرمایه‌گذاری با هم‌ساز

با سرمایه‌گذاری در ملک، یک آینده روشن در انتظارتان است

بازنشستگی در ایران با چالش‌های متعددی همراه است، اما با سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌توان تا حدی این مشکلات را مرتفع کرد. مجموعه‌های معرف فرصت‌های سرمایه‌گذاری، با ارائه مدل جدیدی برای سرمایه‌گذاری در املاک، این امکان را برای همه افراد فراهم کرده‌اند تا با هر میزان بودجه‌ای که دارند در پروژه‌های ملکی سرمایه‌گذاری کنند. معمولا امکان گرفتن مشاوره رایگان از تمام این مجموعه‌ها وجود دارد. بنابراین اگر تصمیم دارید در یکی از این مدل‌های سرمایه‌گذاری شرکت کنید؛ بهتر است ابتدا اطلاعات کافی را دریافت کنید و مشورت‌های لازم را بگیرید و سپس برای سرمایه‌گذاری اقدام نمایید.

معمولا کارشناسانی که در این مجموعه‌ها کار می‌کنند با تحقیق بررسی و براساس شرایط هر فرد بهترین، مطمئن‌ترین و سودآورترین گزینه‌ها را پیشنهاد می‌دهند.

اگر به دنبال مشاوره و راهنمایی این مجموعه‌ها هستید می‌توانید به صورت رایگان و تخصصی از هم‌ساز مشاوره رایگان بگیرید، در صورت تمایل اینجا را کلیک کنید و فرم درخواست مشاوره را پر کنید.

 

کدخبر: 992243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟