رهبر معظم انقلاب رای خود را به صندوق انداختند

به گزارش رکنا، رهبر معظم انقلاب با حضور در در حسینیه امام خمینی(ره) جهت انجام فرایند رای گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابتدایی ترین ساعت شروع رای گیری شرکت کردند.

رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از حضور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشتند: انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانه‌ی حضور مردم است، نشانه‌ی اراده و تصمیم گیری مردم است. بنابراین وظیفه‌ی ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، کار بکند و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحله‌ی اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد. همان اهمیتی که مرحله‌ی اول دارد مرحله‌ی دوم هم دارد.

ایشان افزودند: شما در مرحله‌ی اول، تعدادی را انتخاب کردید و فرستادید به مجلس؛ لکن ظرفیت همچنان تمام نشده است. در مرحله‌ی دوم، ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما آنجا شرکت کردیم -فرض کنید در تهران- تعدادی را انتخاب کردیم و و بقیه ماندند و شرکت نکردیم، درواقع کار را کأنه نیمه تمام رها کردیم.

بنابراین اهمیت مرحله‌ی دوم کمتر از مرحله‌ی اول نیست.

رهبر انقلاب تصریح کردند: ان‌شاءالله که مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رأی بدهند و مجلس را تکمیل کنند. هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است. هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است.

کدخبر: 996017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟