حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داشت + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل اله سواری پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت:رسیدگی به این پرونده از 2 سال پیش درپی گزارش درگیری خونین مقابل یک جگرکی در شهریار شروع شد.

خیلی زود گشت ویژه پلیس درمحل درگیری حضور یافت و با پیکر خونین 2 مرد جوان روبرو شد یکی از آن 2 مرد به خاطر عمق جراحتی که داشت پس از انتقال به بیمارستان کشته شد و مرد دیگر نیز که جان سالم به در برده و زخمی شده بود تحت مداوا قرار گرفت.

عامل جنایت یکی از شروران با سابقه بود نیرتحت تعقیب پلیس قرار گرفت. این درحالی بود که این متهم به خاطرسایر اعمال مجرمانه خود دراستان های تهران البرز و لرستان  وپلیس اطلاعات تحت تعقیب قرار داشت.

سرانجام پس از تحقیقات گسترده و تلاش کارآگاهان غرب استان تهران این متهم سابقه دار دریک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

براساس فیلمی که بعنوان مستند دراختیار پلیس قرار دارد این متهم با وقاحت تمام در انزار عمومی با چاقوی خود به 2 مرد حمله کرده و خیلی زودمحل را ترک می‌کند.

سرهنگ سواری پور بااعلام اینکه به طور قطع مجرمان فراری شناسایی و دستگیر خواهند شد گفت:هیچ راه گریزی برای این نوع متهمان شرورو باسابقه وجود ندارد.

وی با اظهار اینکه متهم پس از دستگیری درحالی که قصد داشت منکر جنایت خود شود اما باتوجه به مستندات ومدارک که وجود داشت لب به اعتراف گشود و به جنایت خود اعتراف کرد بازجویی ازاین متهم کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 989384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟