حرفه ای ترین دزدان موتورسیکلت نقره داغ شدند / همه موتورها برگرداندند + فیلم و جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ کارآگاه عزیزخانی رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: اواخر سال 1402 کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اقدامات پلسی و تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری یک باند بزرگ سرقت موتورسیکلت شدند.

وی افزود: این باند پس از سرقت ماهرانه موتورسیکلت ها در سطح شهر پایتخت اقدام به فروش آنها به مالخرها کرده و موتورهای سرقتی از طریق باربری ها به شهرهای شمالی و جنوبی کشور انتقال داده می شد و با سنگ گرفتن تنه موتورها و تغییر شماره پلاک اقدام به فروش موتورهای سرقتی می کرد.

این مقام پلیسی اقزود: تیم های پلیسی در عملیات های جداگانه همه اعضای این باند را دستگیر و تعداد 80 موتور سرقتی از آنها کشف شد و با توجه به اینکه شماره تنه موتورها سنگ گرفته شده بود و شماره پلاک آنها تغییر پیدا کرده بود شناسایی صاحبان موتورها سخت بود اما کارشناسان با تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی ماهیت موتورها و صاحبان آنها کردند.

وی افزود: مالباخته ها پس از شناسایی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران دعوت شدند و پس از بررسی مدارک ، موتورها به صاحبانشان بازگردانده می شود.

برخورد جدی با سارقان

شاکیان پرونده که فکر نمی کردند حتی با گذشت بیش از یکسال موتور به سرقت رفته شان کشف شده به خبرنگار رکنا گفتند: دزدان به راحتی و حتی موتوری را که قفل دیسک داشت به سرقت بردند و پلیس با تلاش های شبانه روزی موفق به دستگیری اعضای این باند شدند اما از قوه قضاییه می خواهیم که در مجازات مجرمان سختگیری شود تا دیگر به خودشان اجازه ندهند دست به سرقت بزنند.

کدخبر: 990820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟