کشف 20 میلیاردی انواع کالاهای قاچاق در زنجان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین بدری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح 48 ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو های شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی ، حمل کالاهای قاچاق با دو دستگاه خودرو سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف که در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد 210کارتن7 کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا 1470 کیلوگرم تنباکو)، 10977 عدد انواع کالای بهداشتی  آرایشی خارجی ، 950ثوب روسری خارجی و 7 راس دام سنگین(گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل  کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت : کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را  20 میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص6 نفر متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره 096300 و یا مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

کدخبر: 991801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟