مقایسه بهترین هتل های شیراز و کیش

در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین هتل های شیراز و کیش، به آن دسته از افرادی که قصد سفر به این 2 نقطه جذاب از کشور را دارند، کمک کنیم. این روزها با پیشرفت صنعت گردشگری و افزایش تعداد هتل‌ها در سراسر جهان، پیداکردن یک اقامتگاه مناسب که مهم‌ترین مرحله برنامه‌ریزی سفر است، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.

با اسنپ تریپ، اقامتگاه خودتان را در شیراز و کیش پیدا کنید!

یکی از مشکلات همیشگی برای مسافران، انتخاب یک هتل مناسب در شهر مقصد است. خیلی‌ها به سایت‌های مختلف مراجعه می‌کنند و دست‌ازپادرازتر، تصمیم می‌گیرند با همان شیوه‌های سنتی و مراجعه حضوری به آژانس‌ها محل اقامت خود را پیدا کنند.

اسنپ تریپ به‌خوبی می‌داند که شما چه می‌خواهید! کافی است شهر و تاریخ اقامت‌تان را در این اپلیکیشن جست‌وجو کنید تا لیست بلندبالایی از انواع هتل‌ها براساس درجه (یک تا 5 ستاره)، بیشترین قیمت و کمترین قیمت به شما پیشنهاد داده شود. شما به سرعت باز و بسته‌کردن چشم‌ها، می‌توانید اقامتگاه‌تان را انتخاب کنید تا زمینه سفری آسان، بی‌دردسر و ارزان برایتان فراهم شود.

لیستی از بهترین هتل های شیراز در اسنپ تریپ

هتل بزرگ شیراز

شهر باستانی شیراز، مرکز تمدن ایرانی و از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. شما برای گشتن در این شهر، نیاز به اقامتگاه برای استراحت دارید و ما قصد داریم بهترین هتل‌های شیراز را به شما معرفی کنیم.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، یک هتل 5 ستاره با امکانات رفاهی ویژه‌ است که در کنار جاذبه‌هایی همچون حافظیه، دروازه قرآن و باغ جهان‌نما قرار دارد. در فضای داخلی این اقامتگاه، شما تعداد زیادی اتاق با متراژ بزرگ می‌بینید. همچنین به رستوران‌هایی برای سرو غذاهای بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن بدن‌سازی و پارکینگ 4 طبقه دسترسی دارید.

هتل چمران

اگر می‌خواهید از جدیدترین امکانات رفاهی در هتل شیراز بهره‌مند شوید، تجربه اقامت در چمران را از دست ندهید. این هتل دارای 23 طبقه است و اقامت در بالاترین طبقه آن، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از پایتخت فرهنگی ایران در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هتل چمران، دسترسی شما را به رستوران‌های بین‌المللی، ایتالیایی، سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ‌ها فراهم می‌کند. پس با خیال راحت می‌توانید به خوردوخوراک‌تان برسید. همچنین امکانات دیگری مانند حمام غربی، استخر، سونا و ماساژ در این مجموعه برای شما در نظر گرفته شده است.

هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس یک ساختمان 7 طبقه با 104 سوئیت برای مسافران است که در قلب شیراز قرار دارد. این هتل دسترسی شما را به نقاط مختلفی از شهر ازجمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، حمام و بازار وکیل سهولت می‌بخشد.

شما با اقامت در این هتل، در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید مسیر رفتن به آرامگاه حافظ، باغ جهان‌نما و ارگ کریم‌خان را طی کنید تا لذت گشت‌وگذار در این شهر برایتان تکمیل شود.

هتل آریوبرزن

واحد اقامتی آریوبرزن در خیابان زند، خیابان رودکی واقع است. این اقامتگاه در سال 1379 احداث، و در سال 1390 بازسازی شد تا همه قسمت‌های آن به جدیدترین امکانات مجهز شوند. در نزدیکی این هتل، شاه‌چراغ، باغ ارم شیراز و ارگ کریم‌خانی وجود دارد.

شما با اقامت در این هتل، به اینترنت رایگان، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ، کافی‌نت و سالن بیلیارد دسترسی دارید. از دیگر امکانات مهیج آن می‌توان به خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و شبکه پخش فیلم اشاره کرد.

لیستی از بهترین هتل های کیش در اسنپ تریپ

اسنپ تریپ

کیش از آن دسته مقاصدی است که علاوه‌بر داشتن تعداد زیادی جاذبه‌های گردشگری جذاب و ارزشمند، صاحب اقامتگاه‌های خوب و مناسبی هم هست. اگر دوست دارید با بهترین هتل های جزیره کیش آشنا شوید، مطالعه ادامه مقاله را از دست ندهید.

هتل شایان

هتل شایان کیش، در زمینی وسیع با 193 اتاق ساخته شده است. این اقامتگاه در میدان ساحل کیش قرار دارد و مسافت آن تا مجموعه‌های تجاری مهم و جاذبه‌های دیدنی بسیار کم است. همچنین بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش روبه‌روی هتل 5 ستاره شایان قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی را به ساکنان می‌بخشد.

هتل ترنج

هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. این واحد اقامتی دارای امکانات خاصی همچون رستوران ساحلی، فست‌فود ساحلی، رستوران فرنگی روی دریا، خانه بازی کودک، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و مزون را در اختیار ساکنان قرار داده است.

ترنج را می‌توان شیک‌ترین هتل کیش معرفی کرد. شما می‌‌توانید با خدمات تور این اقامتگاه به جزیره بروید و شاهد زیبایی‌های طلوع یا غروب آفتاب باشید.

هتل لیلیوم

با اقامت در این هتل 4 ستاره به بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش دسترسی دارید. این اقامتگاه تا ساحل خلیج‌ فارس و اسکله تفریحی کمترین فاصله را دارد. همچنین چشم‌انداز برخی اتاق‌های آن به دریا و برخی دیگر هم به پارک بزرگ شهر، لذت دیگری از ماندن در این هتل را می‌دهد.

امکانات رفاهی و بهداشتی اتاق‌های این هتل در وضعیت خیلی خوبی است. هریک از اتاق‌ها به تجهیزات تهویه مطبوع، سرمایشی و گرمایشی پیشرفته‌ای مجهز هستند. شما در تمام فضاهای این هتل به اینترنت دسترسی دارید.

هتل پانوراما

هتل 5 ستاره پانوراما در مساحت 30.000 متر مربع، در 15 طبقه و با 267 واحد اقامتی ساخته شده است. موقعیت مکانی آن به‌گونه‌ای است که ساکنان دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

این هتل، امکانات رفاهی مختلفی اعم از ترانسفر فرودگاهی، پکیج‌های گردشگری، تفریحی و دریایی دارد که از مزایای برجسته این هتل محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

پیمودن مسیری دورودراز برای دیدن جاذبه‌های گردشگری شیراز و کیش یک تجربه مهیج است که البته گاهی می‌تواند به اضطراب آمیخته باشد؛ به‌ویژه اگر قرار باشد چند روزی را در مقصد بمانید و امور مربوط به رزرو هتل را هم خودتان انجام دهید.

شیراز و کیش، انباشته از بهترین هتل‌هایی هستند که امکانات آن‌ها جذابیت سفر را برایتان دوچندان می‌کند. اگر فرصت زیادی ندارید و می‌خواهید اقامتگاه‌تان را خیلی سریع مشخص کنید، پیشنهاد می‌کنیم از اسنپ تریپ کمک بگیرید.

مطلب پیشنهادی: 

سوالات متداول: راحت‌ترین راه برای رزرو هتل از پلتفرم‌های آنلاین

برای ماندن در شهر مقصد، چه اقامتگاهی بهتر است؟

اجاره منزل، سوئیت، کلبه جنگلی و هتل از اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید برای استراحت در مقصد انتخاب کنید؛ اما هتل‌ها از آن جهت که امکانات رفاهی بیشتری دارند، گزینه مناسب‌تری هستند.

برای رزرو هتل در اسنپ تریپ، چه مراحلی را باید طی کرد؟

شما با طی‌کردن مراحل انتخاب شهر و تاریخ اقامت، انتخاب هتل دل‌خواه، واردکردن اطلاعات رزروکننده، واردکردن کد تخفیف و تایید رزرو، انتخاب درگاه پرداختی و واریز مبلغ، می‌توانید هتل مد نظرتان را رزرو کنید.

مزایای رزرو هتل از اسنپ تریپ چیست؟

دسترسی به فهرست تمام اقامتگاه‌ها، اطلاعات جامع درباره هتل‌ها و رزرو آنلاین با سرعت بالا، از مزایای ویژه اسنپ تریپ است.

 

کدخبر: 994832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟