کارما یقه جناب خان را گرفت

واکنش معلم عربی محمد بحرانی به خاطره او در صدا تو

محمد بحرانی صداپیشه جناب خان که این روزها داوری مسابقه موزیکال_معمایی صداتو را بر عهده دارد، در این برنامه خاطره جالبی از شیطنت دوران تحصیلش تعریف کرد و از معلم عربیش حلالیت خواست. معلم عربی محمد بحرانی با انتشار یک ویدیو به خاطره‌ محمد بحرانی در برنامه صداتو واکنش نشان داد که در ادامه این بخش از نمناک می خوانید.

محمد بحرانی صدا پیشه و بازیگر سریال هایی چون دوپینگ،هیولا، دراکولا و...در برنامه صداتو درباره قانون کارما و علت کچلی سرش صحبت کرد و در مورد شیطنت های دوران تحصیلش گفت:

قانون کارما یک چیزی هست که واقعیت داره، من سوم راهنمایی یه معلم عربی داشتیم که کله اش کچل بود و من همیشه براش می خوندم:

توی کاسه پر از ماسه

معلم عربیمون کله اش طاسه

هیچ وقت فکر نمی کردم که قانون کارما یقه و گلوم رو بگیره، آقای رفیعی حلال کن هرجا هستی واقعا، ببخشید.

آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی به خاطره‌ای که او در برنامه «صداتو» تعریف کرد، واکنش نشان داد و در یک ویدیو گفت:

آقای بحرانی سلام، رفیعی معلم عربی هستم،از اینکه در برنامه به من لطف و محبت داشتید، ممنون و مچکرم، من به وجود هنرمندانی مثل شما افتخار می کنم، توفیق روزافزون شما و همکارانتون رو از خدای بزرگ آرزومندم.

محمد بحرانی

محمد بحرانی و ماجرای معلم عربی اش عکس از سروش منوچهری

خانواده محمد بحرانی

محمد بحرانی بازیگر، کارگردان، صداپیشه، عروسک‌گردان، شاعر و مجری اهل بهشهر است. پدر و مادر او اهل کازرون بوده، پدرش سال‌ها به تدریس زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان اشتغال داشته و اکنون بازنشسته است و مادر نیز خانه‌دار است. بحرانی دو برادر و یک خواهر دارد و خود فرزند آخر خانواده است.محمد بحرانی در سال 1385 با مهناز خطیبی، همکلاسی و هم رشتهٔ خود در دانشگاه تهران، ازدواج کرد.

کدخبر: 994824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا جمشیدی
آیا این خبر مفید بود؟