خبر خوش برای متقاضیان پژو پارس

به گزارش رکنا، طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو ، این شرکت به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.

این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

به گزارش رکنا، بیش از یک سال است که متقاضیان خودروهای پژو پارس که تعهد سامانه یکپارچه فروش خودرو برای تحویل خودرو به آنها پاییز و زمستان 1402 بوده است، منتظر پیامک بخشنامه فروش هستند. این در حالی است که تاکنون برای اکثر خودروهای ایران خودرو بخشنامه فروش اعلام شده و حتی در اقدامی عجیب برای متقاضیان خودرو سورن، موعد تحویل زمستان 1402 سامانه یکپارچه، بخشنامه تبدیل به خودرو پژو پارس صادر شد.

اغلب متقاضیان خودرو پژو پارس از قشر کارمند و کارگر محسوب می شوند و با انتخاب ارزان ترین خودرو و با قرض، اخذ وام و فروش سرمایه های زندگی خود موفق به ثبت نام شدند؛ حالا بعد از گذشت یک سال انتظار قرار است صاحب خودرو شوند.

کدخبر: 983843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟